torsdag den 16. april 2015

Mappekort

En sød scrapveninde skulle på ferie og spurgte om jeg ville hjælpe hende med en DT-opgave og selvfølgelig ville jeg hjælpe hende.

Jeg besluttede at lave dette mappekort, som jeg for et stykke tid siden havde set på Hobbybodens blog (tut findes her).







Materialer:
Mønsterpapir fra Riddersholm (det er da for lækkert)
Tekststempel fra Scrapper
Blomster fra WO
4 hvide kuverter C7
ensfarvet hvidt karton
bånd
Borderpunch fra MS
Die: Cheery Lynn: Horizon Fishtail Banners og Memory Box: Palace Oval Frame
Stempelsværte
eye-lets

Kortet er vist på Card and Scrap, jeg ved godt det ikke står i mit navn, men har skrevet og bedt om at få det rettet, så det håber jeg det bliver.

Det er ikke sidste gang jeg laver et mappekort.




6 kommentarer:

  1. Det er virkelig flot og sødt.

    SvarSlet
  2. Det er bare kanon flot, det skal jeg da vist også há prøvet af. Det er super elegant. Og tusind tusind tak for hjælpen, du blev godt nok min redning, da det hele brændte lidt på med tid her. Håber jeg kan gøre gengæld en anden gang for dig. Knuuuuuuuzer

    SvarSlet
  3. Oj vad fint :) vilken bra idé :D

    SvarSlet